poniedziałek, 20 lutego 2012

                                              Prolog


- Damien? – znów powtórzyłam imię brata i spojrzałam mu prosto w oczy. Teraz wydawały się inne. Morski błękit, który tak dobrze znałam powoli zmieniał się w przerażającą biel. Tak działo się we wszystkich moich snach, źrenice i tęczówki przybierały ten sam kolor – czerń, albo biel. Nie wiem co to oznaczało, tak samo nie wiem jaki sens mają moje sny. Zawsze widywałam osoby, o których istnieniu nie miałam pojęcia, teraz było inaczej. Z każdej strony otaczały mnie lustra. Mój brat wpatrywał się we mnie beznamiętnym wzrokiem nie wyrażającym żadnych uczuć. Wiedziałam, że nie warto nic mówić. Osoby z moich snów nigdy mi nie odpowiadały, w ogóle nic nie mówiły. Ta cisza zawsze mnie przerażała. Stałam w kręgu dwunastu luster. Od każdego z nich dzieliło mnie zaledwie kilka kroków. Coś kazało mi podejść bliżej. Nogi jakby same mnie niosły w stronę lustra znajdującego się naprzeciwko mnie. Gdy byłam już dosyć blisko, by dotknąć szkła, wyciągnęłam rękę w jego stronę. Nagle z przeraźliwym trzaskiem zwierciadło pękło, a wokół rozległ się krzyk Damiena. Zauważyłam krwawą łzę spływającą po jego policzku, chciałam podejść i otrzeć ją z jego twarzy. Nagle wszystkie lustra zaczęły gwałtownie pękać, a z nich sączyła się krew. Było jak w jakimś horrorze, z jedną różnicą – to ja byłam główną bohaterką. Lustra zaczęły wirować, a ja czułam się jakbym straciła grunt pod nogami. Jakaś nadludzka siła wyrwała mnie w górę, teraz widziałam wszystko z wysoka. Moim oczom ukazał się ogromny zegar, który wskazywał minutę przed północą. Ciszę przerwało jego głośne tykanie. Zaczęłam się oddalać i ostatnim co usłyszałam było bicie dzwonu i krzyki mojego brata.
- Iness! In … I…ness – usłyszałam głos mojej mamy zdławiony przez łzy. Była roztrzęsiona. Każde słowo przychodziło jej z trudem.
- Co się stało? – zapytałam i mocno przytuliłam mamę do siebie.
- Damien… Twój … brat – jąkała  się.
- Co z nim?! – wykrzyczałam przerażona.
Powiedziała coś szeptem, ale nie zdołałam tego usłyszeć.











- - - - - - - - - - -

Jest i prolog ;D
Co o tym sądzicie ?  Mamy kontynuować ?
Prosimy o szczere opinie . 

P.S. Nie musisz zapraszać do siebie, i tak wejdziemy . 

P.K.H . <3

22 komentarze:

  1. Lubię czytać różne "historie" itp:)
    Ten fragment mi się bardzo spodobał.
    Dodaję do obserwowanych i czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę czekać na kolejne części. !
    Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog i notka też :)

    http://milosc-odchodzi.blog.onet.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Przerwałyście w takim momencie i jeszcze pytacie czy pisać dalej ;) Oczywiście, że tak! mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na TAK, z pewnością : P
    Podoba mi się : D Z resztą jak opowiadania Hnatki : P
    Jedna z Was ma talent do pisania bo się przekonałam, ale myślę, że Paulina i Kinta też ładnie piszą, bo inaczej nie byłoby bloga . . . jestem co do tego przekonana ; p
    Więc piszcie i to szybko ! ! ! ; d
    Obserwuję ; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na TAK, to chyba oczywiste. Dopiero prolog, ale już nie mogę doczekać się nn, więc już się boję co będzie później... czekam i byłabym wdzięczna za poinformowanie mnie o notce tu:
    http://dlaczego-biomy-sie-smierci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O fak, o fak, o fak ! tak, tak tak,tak !
    macie pisać ! Jak nie napiszecie to wszystkie trzy w szkole spiorę ! ;d
    zapraszam do mnie http://zabwpam.blogspot.com/ ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Popracujcie jednak nad stylem wypowiedzi, bo niktóre zdania nie są powiązane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz je krytykować, to może najpierw naucz się polskiego, co? ,,Niktóre''?
      chyba niektóre!!!

      Usuń
  9. Bardzo wciągające. Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ^^
    Jak lubicie fantastykę, to szczerze polecam książkę "Upadli" jeśli jeszcze nie czytałyście, jest na prawdę wciągająca i mam nadzieję,że Wam podpasuje ;)

    http://eeverybody-hurts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej piszecie jeszcze? Bo już ponad miesiąc nie ma 1 rozdziału, co jest? Dajcie nn, proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej, więcej, więcej. Poprostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się super ;) ;*
    Powiadomisz o następnym rozdziale ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, kiedy pierwszy rozdział ? czekam z niecierpliwością !
    http://teen-story-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę już nowy rozdział! Szybko!

    OdpowiedzUsuń
  16. HEJ, KIEDY NOWY ROZDZIAŁ?! BO PROLOG JEST ZAJEBISTYYYY!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do Libster Award http://gemini-blizniaki.blogspot.com/2013/01/libster-award-info.html

    OdpowiedzUsuń